15 NEJČASTĚJŠÍCH OTÁZEK
2. Jak mohu za můj balíček zaplatit?
4. Co když si objednám něco co mi nesedne?
5. Jak si vybrat správnou velikost zboží ?
6. Opravdu mi může být balíček doručen i SOBOTU?
7. Kdo mi můj balíček přinese, nebo kde si ho můžem vyzvednout?
8. Jak zjistím kde se můj balíček nachází a kdy mi bude přesně doručen?
9. Co když jsem udělala objednávku a v den doručení budu odcestovaná?
10. Můžete mi mou objednávku doručit až po mém návratu?
11. Balíček mi byl doručen s kousky jsem spokojená, kde se mohu podělit s mou radostí?
12. Objednané kousky mi nesedí mohu si je vyměnit za jinou velikost nebo model?
13. Mohu vrátit jen část zboží z mé objednávky?
14. Na objednaném zboží jsem našla výrobní vadu, jak mám postupovat?
15. Kdy mi budou vráceny peníze za vrácené zboží?
1. Jaká je cena poštovného ?

Kurýr
Objednávky do 2750 Kč
Cena = 105,-Kč s DPH

Kurýr
Objednávky nad 2750 Kč
Cena = ZDARMA

Osobní odběr
na adrese U Korečnice 2293, 688 01 Uherský Brod, Česká republika
Cena = ZDARMA
2. Jak mohu za můj balíček zaplatit ?

Způsoby platby

Platba na dobírku
Za zboží zaplatíte při jeho převzetí, kurýrovi.
Cena = 30,-Kč s DPH

Platba kartou GoPay
Za zboží zaplatíte pomocí karty, zboží je zasláno po přijetí platby.
Cena = ZDARMA

Platba prevodom
Za zboží zaplatíte převodem, zboží je zasláno po přijetí platby.
Cena = ZDARMA
3. Jaká je doba dodání zboží ?

Při vyřizování vaší objednávky se snažíme vždy dělat maximum, aby byla co nejdříve vybavená :-)

Výprodejový skladový zboží
Expedujeme ihned do 14:00 každého pracovního dne
Doručení o dva pracovní dny

Běžné dodání
Všechny objednávky vyřizujeme průběžně jak nám byly doručeny a proto doba dodání vaší objednávky je 2-5 dny.
Zpravidla to stíháme do 3. dne od vaší objednávky. Je třeba však zohlednit státní svátky a víkendy
4. Co když si objednám něco co mi nesedne ?
Vrácení / výměna zboží

Nesedla vám velikost nebo vám něco nevyhovuje? Žádný problém :-)

Zboží můžete vrátit do 14 kalendářních dnů a získáte zpět 100% peněz za vaše vrácené zboží. Pokud vám pouze nesedla velikost, zboží vám vyměníme za jinou velikost. Vše bude vybavené nejpozději do 14 dnů.
V případě výměny/ vrácení zboží
následujte následujíci instrukce

Pomocí Výměnný/vratný formulář, který si můžete stáhnout ZDE nám písemně uveďte:
- vaše jméno a číslo objednávky
- zda máte zájem o vrácení nebo výměnu zboží
- kód vráceného/ vyměňovaného zboží
- v případě výměny zboží i novou velikost požadovaného zboří na výměnu
- číslo účtu pro vrácení prostředků - prostředky nelze vrátit poštovní poukázkou

Pečlivě zabalte zboží a přibalte:
- nepoškozené zboží v původním obalu a s neporušenými štítky a ochrannými známkami
- vyplněný Výměnný/vratný formulář, který si můžete stáhnout ZDE
- kópii daňového dokladu
Pokud bylo již zboží nošeno a používáno, nelze jej z hygienických důvodů vrátit. Pokud na zboží chybí visačky, případně je poškozena ochranná známka zboží, zboží bude posuzováno individuálně s případnou srážkou z vrácené ceny zboží. Zboží musíme vrátit do původního stavu a to něco stojí.
Děkujeme, že nás chápete:)

Takto zabalené zboží nám zašlete na adresu:
BOHUŠ BOHEMIA s.r.o. - BARTOŠ s.r.o.
U Korečnice 2293
Uherský Brod
688 01
Peňěžní prostředky vám budou vrácené do 14 dnů od převzetí zboží a odstoupení od smlouvy.
5. Jak si vybrat správnou velikost zboží ?
Už se nemusíte bát, že vám věci objednané z internetu nesednou. Pro správné měření postavy máme pro vás pomocnou siluetu postavy, která vám měření usnadní.
Při každém našem produktu se nachádzí tabulka s údaji postavy:
- při výběru vrchních dílů oblečení jako jsou topy, tričká, tílka, body, tuniky, mikiny, bundy či šaty si změřte obvod hrudníku, pasu a boků a porovnejte je s tabulkou.
- při výběru spodních dílů oblečení jako jsou kalhoty, legíny, tepláky, šortky či sukně si změřte obvod pasu a boků a porovnejte je s tabulkou.
Obecně si třeba vybrat velikost, jakou běžně nosíte se zohlednením materiálu oblečení, střihu oblečení a vaší postavy. Tak si udělejte radost s FASARDI, bez obav :)
6. Opravdu mi může být můj balíček doručen i SOBOTU ?
ÁNO!
Zapomněli jste si včas objednat zboží a doručení v pondělí je vám pozdě? FASARDI vám váš problém vyřeší. Stačí nás informovat, že máte o takové doručení zájem a my vám váš balíček bez dalších příplatků odešleme v pátek s doručením v sobotu!
Doručení v sobotu je pro vás zdarma jako bonus! Pouze ve FASARDI :)
7. Kdo mi můj balíček přinese, nebo kde si ho můžu vyzvednout ?
V případě, že jste si zvolili dopravu kurýrní společností, váš balíček vám přinese Kurýr ve dnech od Pondelí do Pátku. O doručení přímo před vaše dveře budete informováni emailem a telefonicky.
V případě, že jste si zvolili osobní odběr, zboží si můžete vyzvednout po obdržení informace, že vaše zboží je připraveno k vyzvednutí. Vyzvednout si jej můžete na adrese: U Korečnice 2293, 688 01 Uherský Brod, Česká republika. Při osobním odběru není možná platba v hotovosti. Je nutné zvolit platbu převodem nebo platbu kartou GoPay.
8. Jak zjistím kde se můj balíček nachází a kdy mi bude přesně doručen ?
Ihned po vytvoření objednávky obdržíte email, kde najdete i link pro přihlášení se do svého zákaznického účtu. V něm najdete všechny informace o své objednávce.
Po odeslání vašeho balíčku z nášeho skladu vás znovu o tom budeme informovat emailem. Také od expresní kurýrní společnosti obdržíte email o převzetí vaší zásilky, době dodání a možnosti sledování balíku. Následně vám už jen kurýr zavolá, že s vaším ballíkom je před vašimi dveřmi :)
9. Co když jsem udělala objednávku a v den doručení budu odcestovala ?
Pokud balíček nemůžete probrat protože se chystáte někam odejít nemusíte hned objednávku rušit. Pouze nás o tom informujte. Pro nás není žádný problém vám balíček pohlídat a poslat ho až když budete doma. Případně vám ho můžeme zaslat na jinou adresu.
Neváhejte nás kontaktovat a určitě to spolu vyřešíme.
10. Můžete mi mou objednávku doručit až po mém návratu ?
Samozřejmě! Velice rádi vám balíček ohlídáme a odešleme až tehdy, když ho budete moci probrat.
11. Balíček mi byl doručen jsem spokojená, kde se mohu podělit s mou radostí ?
Budeme velmi rádi, pokud se sesvou radostí z nových kousků podělíte i s ostatními. Po 9 dnech vám přijde dotazník spokojenosti, ve kterém můžete projevit spokojenost nejen z nových kousků :) Ať i jiní vědí, kde se dá dobře nakoupit :)
Jsme vděční za každé kladné hodnocení. Vše co děláme, děláme pro vás.
12. Objednané kousky mi nesedí mohu si je vyměnit za jinou velikost nebo model ?
Všechny objednané kousky si můžete u nás do 14 dnů vyměnit za jinou velikost. Pokud by jiná velikost nebyla dostupná, můžete si vybrat jiný model. Stačí si stáhnout výměnný/vratný formulář, výměnu zaznamenat a zboží nám zaslat na adresu.
Je dobré nás však před odosláním kontaktovat, abychom vám daný kousek rezervovali, dokud sa vaše zboží k nám dostane. Aby se nestalo, že se zatím vyprodá.
13. Mohu vrátit jen část zboží z mé objednávky ?
Áno. Vrátit můžete i část objednávky, která vám nesedla. To znamená, že pokud se vám jeden kousek líbí více a druhý vám nesedl, můžete vrátit jen ten. Případně si ho vyměnit. Stačí si stáhnout výměnný/vratný formulář, výměnu nebo vrácení zaznamenat a zboží spolu s fakturou nám zaslat na naši adresu nepoškozené.
14. Na objednaném zboží jsem našla výrobní chybu, jak mám postupovat ?

Záruční doba na všechny produkty FASARDIofficial.cz je 24 měsíců. Záruční doba začína plynout dnem doručení/ přebrání zboží. Reklamace bude vybavená nejpozdeji do 30 dnů.
V případě reklamace zboží následujte následujíci instrukce:

Pomocí Reklamační formulář, který si můžete stáhnout ZDE nám písemně uveďte:
- vaše jméno a číslo objednávky
- kód vadného zboží a popis chyby
- v případě výměny zboží aj kód a velikost požadovaného zboží na výměnu jako řešení reklamace
- číslo účtu pro vrácení prostředků- prostředky nelze vrátit poštovní poukázkou

Pečlivě zabalte zboží a přibalte:
- zboží (nemusí mít původní obaly a štítky)
- vyplněný Reklamační formulář, který si můžete stáhnout ZDE
- kopii daňového dokladu

Takto zabalené zboží nám zašlete na adresu:
BOHUŠ BOHEMIA s.r.o. - BARTOŠ s.r.o.
U Korečnice 2293
Uherský Brod
688 01
Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace.
15. Kdy mi budou vráceny peníze za vrácené zboží ?
Po přijetí zboží, které jste nám zaslali spět musíme veškeré zboží zkontrolovat. Pokud je zboží v pořádku a nebylo nošeno ani poškozeno, vystavíme vám dobropis a zašleme zpět peněžní prostředky. Toto vše určitě stihneme nejpozdeji do 14 dnů od přijetí zboží.
Vždy se samozřejmě snažíme vybavit vaše vrácení/výměnu co nejdříve abyste mohli znovu u nás nakoupit :)