Obecná ustanovení - provozovatel internetového obchodu www.fasardiofficial.cz

Název společnosti:

BARTOŠ s.r.o.

Ulice a číslo:

Švermova 489/66

Město a PSČ:

Čierny Balog 976 52

Stát:

Slovenská republika

IČ:

48315613

IČ DPH:

SK2120143025

Tel. číslo:

+420 245 501 661

Email:

obchod@fasardiofficial.cz

Bankovní spojení:

Raiffeisenbank a.s.

č. účtu:

1143481002

Kód banky:

5500

IBAN:

CZ93 5500 0000 0011 4348 1002

BIC:

RZBCCZPP

Odpovědná osoba:

Ing.Milan Bartoš

Provozovatel je plátcem DPH

Pracovní doba

Pondělí:

06:00-15:00

Úterý:

06:00-15:00

Středa:

06:00-15:00

Čtvrtek:

06:00-15:00

Pátek:

06:00-15:00

Sobota:

06:00-12:00

Neděle:

ZAVŘENO

Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy mezi prodávajícím na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Tyto obchodní podmínky upravuji v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen "kupujíci") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na stránce www.FASARDIofficial.cz.

Vymězení pojmů

Spotřebitelská smlouva je každá smlouva bez ohledu na právní formu, kterou uzavírá dodavatel se spotřebitelem. Prodávající (dodavatel) je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání nebo osoba jednající jejím jménem nebo na její účet. Kupující - spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.

1) Registrace na www.fasardiofficial.cz

Prohlašujeme, že vaše údaje slouží pouze pro účely identifikace při nákupu v internetovém obchodě www.fasardiofficial.cz a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasíte se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu www.fasardiofficial.cz. Registrací na stránce můžete také čerpat výhody bonusového programu a získávat věrnostní slevy. Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zsílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailovéj adrese obchod@fasardiofficial.cz. Objednávky je možné uskutečnit i bez registrace.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupujíci dostatečným způsobem, samotným uskutečněním objednávky, upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případoch:

  • zboží se již nevyrábí
  • zboží se již nedodává
  • výrazným způsobem se změnila cena dodávaného zboží

V případě, že tato situace nastane, predávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již čast nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde. Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušiť před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadovaná náhrada nákladů spojená s expedicí zboží.

O přijetí/ vyřizování/ odeslání/ stornování objednávky je kupující automaticky informován elektronickou poštou na e-mail, který zadal při registraci (objednávce ) na stránce www.FASARDIofficial.cz.

  • Přijetí objednávky - provedení objednávky na stránce www.FASARDIofficial.cz a přijetí informativního emailu o úspěšném přijetí objednávky stránkou.
  • Vyřizování objednávky - prodávající objednávku přijal, kupující přijal informativní email o vyřizování objednávky,
  • začíná se proces vyřizování objednávky od kontroly dostupnosti zboží na skladě, jeho balení a příprava k odeslání.
  • Stornování objednávky - objednávka zboží, který ještě nebylo odesláno je zrušena, kupující přijímá informativní email o stornování objednávky (viz. část 3.Storno objednávky).
  • Odeslání objednávky - objednávka je zkompletována, zboží je předáno přepravní společnosti, kupující přijímá e-mail o odeslání objednávky, zboží s osobním převzetím je připraveno k předání.

U každé položky je zobrazen stav zboží:

  • Zboží, ktoré je skladem, bude expedováno (v případě přijetí objednávky do 14:00) v pracovních dnech do 24 hodin od momentu zahájení vyřizování objednávky (od přijetí informativního e-mailu o vyřizování objednávky).
  • Zboží, které má dobu dodání 1-4 dnú bude doručeno do min.1 a max.4 pracovních dní od okamžiku zahájení vyřizování objednávky (od přijetí informativního e-mailu o vyřizování objednávky).
  • Pokud zboží není na skladě, nebo skladu dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

3) Storno objednávky

Objednávku lze zrušiť před její expedicí, tj do momentu zahájení vyřizování objednávky (viz. část 2. Přijetí a vyřizování objednávky). V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedíicí, a bude expedována, může být po objednavateli požadovaná náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. Storno můžete poslat e-mailem, případně provést telefonicky na uvedeném e-mailu a tel. čísle (viz. Provozovatel internetového obchodu www.FASARDIofficial.cz). Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případoch:

  • zboží se již nevyrábí
  • zboží se již nedodává
  • výrazným způsobem se změnila cena dodávaného zboží

V případě, že tato situace nastane, predávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již čast nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

4) Druhy dopravy a doručení

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. V takovém případě může být počítána doprava za více balíků, každý s vlastní váhou. U objednávek nad 2750Kč je doprava objednaného zboží zdarma.

Osobní odběr

Objednané zboží je možné si vyzvednout osobně na pobočce od momentu ukončení stavu vyžizování objednávky a přijetí informativního emailu o odeslání objednávky- zboží je připraveno k vyzvednutí (viz. část 2. Přijetí a vyřízení objednávky). Objednávky je možné vyzdvihovat v pracovní dobu, mimo tuto dobu po dohodě. Osobní převzetí zboží je bezplatné. Při osobním odběr je třeba zvolit způsob platby převodem nebo kartou GoPay, platba v hotovosti na pobočce není možná.

Ceník přepravy
0-50kg: 0Kč s DPH

Doručení na výdejní místo Zásilkovna.cz

Při tomto způsobu je boží doručeno na výdejní místo Zásilkovna.cz v pracovních dnech do 48 hodin od momentu odeslání objednávky (viz. část 2. Přijetí a vyřízení objednávky). V mimořádných situacích se může stát, že se doručení prodlouží. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsobu dopravy. Cena přepravy zahrnuje telefonické kontaktování zákazníka kurýrem společnosti o doručení zboží.

Ceník přepravy
0-50kg: 90Kč s DPH

Při objednávce nad 2750Kč má spotřebitel dopravu zboží zdarma: 0Kč.

Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou v České republice

U zboží doručovaného přepravní balíkovou firmou v České republice je termín dodání v pracovních dnech do 48 hodin od momentu odeslání objednávky (viz. část 2. Přijetí a vyřízení objednávky). Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsobu dopravy. Cena přepravy zahrnuje telefonické kontaktování zákazníka kurýrem společnosti o doručení zboží.

Ceník přepravy
0-50kg: 105Kč s DPH

Při objednávce nad 2750Kč má spotřebitel dopravu zboží zdarma: 0Kč.

Reklamace zásilky je možná do 24 hod. od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo patrné při předání! POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen, nebo pokud je porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

5) Způsoby platby

  • Dobírka - při platbě na dobírku zákazník platí při převzetí zboží od kurýra (viz. část 4. Druhy dopravy a doručení).

    Cena platby na dobírku:
    při způsobu dopravy přepravní balíkovou firmou PPL do 48hod: 30Kč s DPH
  • Platba převodem - zákazník pošle platbu převodem na účet prodávajícího po obdržení e-mailu o vyřizování objednávky (viz. část 2. Přijetí a vyřízení objednávky). Informace pro platbu jsou zaslány kupujícímu v daném přijatém e-mailu o vyřizování. Zboží je zasíláno po přijetí platby. Bankovní spojení viz. v části Provozovatel internetového obchodu www.FASARDIofficial.cz.

Cena platby převodem: 0Kč s DPH

  • Platba kartou GoPay - zákazník zaplatí kartou po vytvoření objednávky.

Cena platby kartou GoPay: 0Kč s DPH

6) Záruka

V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Záruční lhůta na veškeré zboží nabízené na stránce www.FASARDIofficial.cz je 2 roky.

7) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby přdávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

8) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

V takovém případě spotřebitel:

  1. Písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením jména kupujícího, čísla objednávky, kódu produktu, který chce spotřebitel vrátit a čísla účtu pro vrácení peněz. Nejpozdeji do 14 kalendářních dnů doručí toto písemné ustanovení prodávajcímu. Doporučené je použití Směnného/Vratného formuláře.
  2. V PŘÍPADĚ VÝMĚNY ZBOŽÍ ZA JINOU VELIKOST- písemně uvede, že jde o výměnu zboží z důvodu špatné velikosti. Uvede jméno kupujícího, číslo objednávky, kód produktu, který chce spotřebitel vyměnit, novou požadovanou velikost produktu. Nejpozději do 14 kalendářnich dnů doručí toto písemné ustanovení prodávajícímu. Doporučené je použití Směnného/Vratného formuláře.
  3. Spotřebitel zašle nepoškozené a nenošené zboží spolu s Směnným/vratným formulářem a fakturou na adresu BOHUŠ BOHEMIA s.r.o. - BARTOŠ s.r.o., U Korečnice 2293, Uherský Brod 688 01.
  4. Kupující v souladu s ustanovením §1829 odst. 1 občanského zákoníku ma právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běži tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu dorečeno v lhůte 14 kalendářních dnů od převzetí, jak je uvedeno v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu BOHUŠ BOHEMIA s.r.o. - BARTOŠ s.r.o., U Korečnice 2293, Uherský Brod 688 01, či na adresu elektronické pošty prodávajícího obchod@fasardiofficial.cz.
  5. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
  6. Právo na odstoupení od smlouvy se nepoužije pro výrobky a služby, které jsou vymezeny v §1837 občanského zákoníku.
  7. Spotřebitel nese případné snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží. Za zboží použité nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností se považuje zboží, na kterém je zřejmé:

- že byl nošen po dobu delší, než je doba vyzkoušení zboží,

- na zboží byly složeny visačky,

- na zboží byly složeny nebo poškozené (opětovným založením) ochranné známky.

Ochranné známky na zboží slouží k tomu, aby se předešlo nošení zboží, a tedy zapůjčení zboží na jistou dobu, po které kupující zboží vrátí prodávajícímu.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost vezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvydo14 dnů od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např v mezidobí bylo zboží zničen ebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžní náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu apod).

Peníze je možné vrátit pouze převodem na č. účtu spotřebitele, který uvedl ve Směnném/Vratným formuláři. Odstupení od smlouvy musí být odesláno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Pokud spotřebitel danou lhůtu 14 dní nedodrží a do dané doby neuvede písemně náležitosti prodávajícímu nebo nedoručí zboži prodávajícímu, nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Příprava zboží na vrácení

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství, veškeré dokumentace, originál obalech, se štítky a neporušenými ochrannými známkami) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží je třeba přiložit doklad o koupi - fakturu a Směnný / Vratný formulář. Vždy je třeba použít balicí papír či karton tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jenému znehodnocení původních obalů. Zboží, které spotřebitel zasílá zpět na adresu zašle nim zvoleným přepravcem. Neposílat zboží na dobírku, v tomto případě zboží NEBUDE převzato. Doporučujeme zboží pojistit. Peníze spotřebiteli budou vráceny na bankovní účet a to obvykle do 14 dnů od obdržení zásilky.

Prostředky poštovní poukázkou nevracíme.

9) Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou zpracováváný s souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znení pozdějších předpisů. Provozovatel neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, kromě zvolené přepravní společnosti která zabezpečuje doručení zboží nebo služeb, nebo státním orgánům v případě kontroly, případně zprostředkovateli na základě vzájemné smlouvy uzavřené podle zákona č. 101/2000 Sb.. Provozovatel je povinen zajistit osobní údaje před jejich zpřístupněním neoprávněným osobám přijetím vhodných technických a organizačních opatření. Všichni zaměstnanci provozovatele jsou povinni dodržovat mlčenlivost ve vztahu k osobním údajům kupujícího.

Kupující má práva vyhrazena ve smyslu ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobích údajů ve znení pozdejších předpisů a to:

  1. právo na informace, které je pleněné tímto obsahem a obchodními podmínkami
  2. právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jakým způsobem a na jaké účely jsou jeho osobní údaje zpracovávány, tento požadavek je možné adresovat na email obchod@fasardiofficial.cz
  3. právo na opravu osobních údajů
  4. právo na vymazání osobních údajů
  5. právo na omezení zpracování osobních údajů
  6. právo nesouhlasit se zpracováváním osobních údajů
  7. právo na přenos osobních údajů
  8. právo podat podnět na kontrolní orgán ve vztahu ke zpracovávání osobních údajů.

10) Bezpečnost

Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi. Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti se nešifruji obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

11) Reklamace a reklamační řád

V případě, že zboží, které jste od nás dostali, je poškozené nebo nefunkční, postupujte podle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodě 7. Obchdoních podmínek.

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

1. Písemně (doporučený je Reklamační formulář, který si zákazník stáhne přímo na stránce FASARDIofficial.cz) kupující uvede prodávajícímu:

- jméno spotřebitele a číslo objednávky

- kód vadného zboží a popis chyby

- v případě výměny zboží i kód a velikost požadovaného zboží na výměnu jako řešení reklamace

- číslo účtu pro vrácení prostředků - prostředky nelze vrátit poštovní poukázkou

2. Zboží spotřebitel zabalí a spolu s fakturou a Reklamačním formulářem zašle na adresu BOHUŠ BOHEMIA s.r.o. - BARTOŠ s.r.o., U Korečnice 2293, Uherský Brod 68801.

Přeprava je hrazena stranou spotřebitele. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém ju spotřebitel při dodávce obdržel. Zboží je z hygienických důvodů na reklamaci přijato jen řádně vyčištěné. Zboží nemusí mít původní obaly a štítky. zboží musí být pro přepravuřádně zabalený a tudiž je třeba použít balicí papír či karton tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jeho dalšímu připadnému poškození. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme zboží pojistit.

Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol. Vadné nebo poškozené zboží může být opraveno, vyměněno zastejné zboží nebo jiné zboží ve stejné hodnotě (dle výběru zákazníka), nebo bude vrácena kupní cena. Posuzování reklamace zboží provádí importér nebo výrobce daného produktu. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O vyřízení reklamace bude spotřebitel informován e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

12) Podmínky akce

„Zboží za polovinu! Nakupte alespoň 2 kousky z nichž minimálně 1 je z výprodeje a 1 levnější kousek máte za polovinu!“

Zákazník získá slevu -50% z nejlevnějšího produktu v objednávce za podmínok:

  • Nakoupí minumálně 2 kusy zboží ze stránky www.Fasardiofficial.cz
  • Alespoň 1 zboží v objednávce je z kategorie "Výprodej" (obsahující produktový kód :...-SK)
  • Objednané zboží z kategorie "Výprodej" je unikátní a nesmí se v objednávce vyskytovat tentýž zboží v téže velikosti a barvě 2 krát. Pouze za podmínky prověření 2ks stejných produktů v kategorii výprodej.
  • Pro uplatnění slevy je třeba zadat kód kupónu: VÝPRODEJ. Sleva není kombinovatelná s žádnou jinou akcí či slevou.
  • Pokud objednávka nesplňuje podmínky pro uplatnění slevy, bude sleva automaticky zrušena.

Podmínky vrácení zboží v případě, že zákazník zakoupil přesně 2 nebo více ks zboží, z nichž na jeden byla uplatněna sleva -50%. Zákazník může vrátit zboží podle platných obchodních podmíne a zákona do 14 dní, avšak při porušení podmínek slevy, kterou získla při nákupu mu bude automaticky zleva zrušena:

  • Vrací zboží, na které nebla uplatněna sleva -50%: bude mu vrácena částka sražená o slevu, která byla uplatněna na druhý zakoupený kus. Při vrácení totiž zákazník nesplňuje podmínky slevy na druhý kus zboží.
  • Vrací zboží, na které byla uplatněna sleva -50%: bude mu vrácena částka, kterou za zboží zákazník zaplatil, tj snížena o 50%.

Podmínky výměny zboží v případě, že zákazník zakoupil přesně 2 nebo více kusů zboží, z nichž na jeden byla uplatněna sleva -50%: Výměna zboží je možná za předpokladu, že neporuší podmínky získání slevy -50%. V opačném případě může být zákazníkovi vyúčtován přeplatek za zboží.

13) Orgán dozoru

Dohled nad dodržováním povinností provozovatele je Slovenská obchodní inspekce, Inspektorát SOI pro Banskobystrický kraj, Dolná 46, 974 01 Banská Bystrica 1, Odbor výkonu dozoru, tel. č. : 048/412 49 69; 048/415 18 71; fax. č.: 048/4124 693.

14) Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkach www.fasardiofficial.cz v den odeslání objednávky kupujícím, který je bezvýhradně přijímá, což také potvrdí odklikům před odesláním objednávky.

Provozovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu či doplnění obchodních podmínek.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váš Fasardi obchod Česká Republika.
www.FASARDIofficial.cz

Obchodní podmínky jsou platné od 25.05.2018 do odvolání.