Název společnosti: |
BARTOŠ s.r.o. |
Ulice a číslo: |
Švermova 489/66 |
Město a PSČ: |
Čierny Balog 976 52 |
Stát: |
Slovenská republika |
IČ: |
48315613 |
IČ DPH: |
SK2120143025 |
Tel. číslo: |
+420 245 501 661 |
Email: |
obchod@fasardiofficial.cz |
Bankovní spojení: |
Raiffeisenbank a.s. |
č. účtu: |
1143481002 |
Kód banky: |
5500 |
IBAN: |
CZ93 5500 0000 0011 4348 1002 |
BIC: |
RZBCCZPP |
Odpovědná osoba: |
Ing.Milan Bartoš |
Provozovatel je plátcem DPH |
Pracovní doba |
|
Pondělí: |
06:00-15:00 |
Úterý: |
06:00-15:00 |
Středa: |
06:00-15:00 |
Čtvrtek: |
06:00-15:00 |
Pátek: |
06:00-15:00 |
Sobota: |
06:00-12:00 |
Neděle: |
ZAVŘENO |
Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy mezi prodávajícím na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Tyto obchodní podmínky upravuji v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen "kupujíci") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na stránce www.FASARDIofficial.cz.
Vymězení pojmů
Spotřebitelská smlouva je každá smlouva bez ohledu na právní formu, kterou uzavírá dodavatel se spotřebitelem. Prodávající (dodavatel) je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání nebo osoba jednající jejím jménem nebo na její účet. Kupující - spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
Prohlašujeme, že vaše údaje slouží pouze pro účely identifikace při nákupu v internetovém obchodě www.fasardiofficial.cz a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasíte se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu www.fasardiofficial.cz. Registrací na stránce můžete také čerpat výhody bonusového programu a získávat věrnostní slevy. Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zsílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailovéj adrese obchod@fasardiofficial.cz. Objednávky je možné uskutečnit i bez registrace.
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupujíci dostatečným způsobem, samotným uskutečněním objednávky, upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případoch:
V případě, že tato situace nastane, predávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již čast nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde. Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušiť před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadovaná náhrada nákladů spojená s expedicí zboží.
O přijetí/ vyřizování/ odeslání/ stornování objednávky je kupující automaticky informován elektronickou poštou na e-mail, který zadal při registraci (objednávce ) na stránce www.FASARDIofficial.cz.
U každé položky je zobrazen stav zboží:
Objednávku lze zrušiť před její expedicí, tj do momentu zahájení vyřizování objednávky (viz. část 2. Přijetí a vyřizování objednávky). V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedíicí, a bude expedována, může být po objednavateli požadovaná náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. Storno můžete poslat e-mailem, případně provést telefonicky na uvedeném e-mailu a tel. čísle (viz. Provozovatel internetového obchodu www.FASARDIofficial.cz). Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případoch:
V případě, že tato situace nastane, predávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již čast nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. V takovém případě může být počítána doprava za více balíků, každý s vlastní váhou. U objednávek nad 2750Kč je doprava objednaného zboží zdarma.
Osobní odběr
Objednané zboží je možné si vyzvednout osobně na pobočce od momentu ukončení stavu vyžizování objednávky a přijetí informativního emailu o odeslání objednávky- zboží je připraveno k vyzvednutí (viz. část 2. Přijetí a vyřízení objednávky). Objednávky je možné vyzdvihovat v pracovní dobu, mimo tuto dobu po dohodě. Osobní převzetí zboží je bezplatné. Při osobním odběr je třeba zvolit způsob platby převodem nebo kartou GoPay, platba v hotovosti na pobočce není možná.
Ceník přepravy
0-50kg: 0Kč s DPH
Doručení na výdejní místo Zásilkovna.cz
Při tomto způsobu je boží doručeno na výdejní místo Zásilkovna.cz v pracovních dnech do 48 hodin od momentu odeslání objednávky (viz. část 2. Přijetí a vyřízení objednávky). V mimořádných situacích se může stát, že se doručení prodlouží. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsobu dopravy. Cena přepravy zahrnuje telefonické kontaktování zákazníka kurýrem společnosti o doručení zboží.
Ceník přepravy
0-50kg: 90Kč s DPH
Při objednávce nad 2750Kč má spotřebitel dopravu zboží zdarma: 0Kč.
Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou v České republice
U zboží doručovaného přepravní balíkovou firmou v České republice je termín dodání v pracovních dnech do 48 hodin od momentu odeslání objednávky (viz. část 2. Přijetí a vyřízení objednávky). Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsobu dopravy. Cena přepravy zahrnuje telefonické kontaktování zákazníka kurýrem společnosti o doručení zboží.
Ceník přepravy
0-50kg: 105Kč s DPH
Při objednávce nad 2750Kč má spotřebitel dopravu zboží zdarma: 0Kč.
Reklamace zásilky je možná do 24 hod. od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo patrné při předání! POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen, nebo pokud je porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.
Cena platby převodem: 0Kč s DPH
Cena platby kartou GoPay: 0Kč s DPH
V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Záruční lhůta na veškeré zboží nabízené na stránce www.FASARDIofficial.cz je 2 roky.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby přdávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
V takovém případě spotřebitel:
- že byl nošen po dobu delší, než je doba vyzkoušení zboží,
- na zboží byly složeny visačky,
- na zboží byly složeny nebo poškozené (opětovným založením) ochranné známky.
Ochranné známky na zboží slouží k tomu, aby se předešlo nošení zboží, a tedy zapůjčení zboží na jistou dobu, po které kupující zboží vrátí prodávajícímu.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost vezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvydo14 dnů od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např v mezidobí bylo zboží zničen ebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžní náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu apod).
Peníze je možné vrátit pouze převodem na č. účtu spotřebitele, který uvedl ve Směnném/Vratným formuláři. Odstupení od smlouvy musí být odesláno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Pokud spotřebitel danou lhůtu 14 dní nedodrží a do dané doby neuvede písemně náležitosti prodávajícímu nebo nedoručí zboži prodávajícímu, nemá právo na odstoupení od smlouvy.
Příprava zboží na vrácení
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství, veškeré dokumentace, originál obalech, se štítky a neporušenými ochrannými známkami) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží je třeba přiložit doklad o koupi - fakturu a Směnný / Vratný formulář. Vždy je třeba použít balicí papír či karton tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jenému znehodnocení původních obalů. Zboží, které spotřebitel zasílá zpět na adresu zašle nim zvoleným přepravcem. Neposílat zboží na dobírku, v tomto případě zboží NEBUDE převzato. Doporučujeme zboží pojistit. Peníze spotřebiteli budou vráceny na bankovní účet a to obvykle do 14 dnů od obdržení zásilky.
Prostředky poštovní poukázkou nevracíme.
Osobní údaje jsou zpracováváný s souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znení pozdějších předpisů. Provozovatel neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, kromě zvolené přepravní společnosti která zabezpečuje doručení zboží nebo služeb, nebo státním orgánům v případě kontroly, případně zprostředkovateli na základě vzájemné smlouvy uzavřené podle zákona č. 101/2000 Sb.. Provozovatel je povinen zajistit osobní údaje před jejich zpřístupněním neoprávněným osobám přijetím vhodných technických a organizačních opatření. Všichni zaměstnanci provozovatele jsou povinni dodržovat mlčenlivost ve vztahu k osobním údajům kupujícího.
Kupující má práva vyhrazena ve smyslu ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobích údajů ve znení pozdejších předpisů a to:
Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi. Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti se nešifruji obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).
V případě, že zboží, které jste od nás dostali, je poškozené nebo nefunkční, postupujte podle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodě 7. Obchdoních podmínek.
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
Jak postupovat
1. Písemně (doporučený je Reklamační formulář, který si zákazník stáhne přímo na stránce FASARDIofficial.cz) kupující uvede prodávajícímu:
- jméno spotřebitele a číslo objednávky
- kód vadného zboží a popis chyby
- v případě výměny zboží i kód a velikost požadovaného zboží na výměnu jako řešení reklamace
- číslo účtu pro vrácení prostředků - prostředky nelze vrátit poštovní poukázkou
2. Zboží spotřebitel zabalí a spolu s fakturou a Reklamačním formulářem zašle na adresu BOHUŠ BOHEMIA s.r.o. - BARTOŠ s.r.o., U Korečnice 2293, Uherský Brod 68801.
Přeprava je hrazena stranou spotřebitele. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém ju spotřebitel při dodávce obdržel. Zboží je z hygienických důvodů na reklamaci přijato jen řádně vyčištěné. Zboží nemusí mít původní obaly a štítky. zboží musí být pro přepravuřádně zabalený a tudiž je třeba použít balicí papír či karton tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jeho dalšímu připadnému poškození. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme zboží pojistit.
Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol. Vadné nebo poškozené zboží může být opraveno, vyměněno zastejné zboží nebo jiné zboží ve stejné hodnotě (dle výběru zákazníka), nebo bude vrácena kupní cena. Posuzování reklamace zboží provádí importér nebo výrobce daného produktu. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O vyřízení reklamace bude spotřebitel informován e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
„Zboží za polovinu! Nakupte alespoň 2 kousky z nichž minimálně 1 je z výprodeje a 1 levnější kousek máte za polovinu!“
Zákazník získá slevu -50% z nejlevnějšího produktu v objednávce za podmínok:
Podmínky vrácení zboží v případě, že zákazník zakoupil přesně 2 nebo více ks zboží, z nichž na jeden byla uplatněna sleva -50%. Zákazník může vrátit zboží podle platných obchodních podmíne a zákona do 14 dní, avšak při porušení podmínek slevy, kterou získla při nákupu mu bude automaticky zleva zrušena:
Podmínky výměny zboží v případě, že zákazník zakoupil přesně 2 nebo více kusů zboží, z nichž na jeden byla uplatněna sleva -50%: Výměna zboží je možná za předpokladu, že neporuší podmínky získání slevy -50%. V opačném případě může být zákazníkovi vyúčtován přeplatek za zboží.
Dohled nad dodržováním povinností provozovatele je Slovenská obchodní inspekce, Inspektorát SOI pro Banskobystrický kraj, Dolná 46, 974 01 Banská Bystrica 1, Odbor výkonu dozoru, tel. č. : 048/412 49 69; 048/415 18 71; fax. č.: 048/4124 693.
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkach www.fasardiofficial.cz v den odeslání objednávky kupujícím, který je bezvýhradně přijímá, což také potvrdí odklikům před odesláním objednávky.
Provozovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu či doplnění obchodních podmínek.
Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.
Váš Fasardi obchod Česká Republika.
www.FASARDIofficial.cz
Obchodní podmínky jsou platné od 25.05.2018 do odvolání.