15 NEJČASTĚJŠÍCH OTÁZEK

1. Jaká je cena poštovného?

2. Jak mohu za můj balíček zaplatit?

3. Jaká je doba dodání zboží?

4. Co když si objednám něco co mi nesedne?

5. Jak si vybrat správnou velikost zboží ?

6. Opravdu mi může být balíček doručen i SOBOTU?

7. Kdo mi můj balíček přinese, nebo kde si ho můžem vyzvednout?

8. Jak zjistím kde se můj balíček nachází a kdy mi bude přesně doručen?

9. Co když jsem udělala objednávku a v den doručení budu odcestovaná?

10. Můžete mi mou objednávku doručit až po mém návratu?

11. Balíček mi byl doručen s kousky jsem spokojená, kde se mohu podělit s mou radostí?

12. Objednané kousky mi nesedí mohu si je vyměnit za jinou velikost nebo model?

13. Mohu vrátit jen část zboží z mé objednávky?

14. Na objednaném zboží jsem našla výrobní vadu, jak mám postupovat?

15. Kdy mi budou vráceny peníze za vrácené zboží?

1. Jaká je cena poštovného ?


PPL kurýr
Objednávky do 2750 Kč

Cena = 119,-Kč s DPH

PPL kurýr
Objednávky nad 2750 Kč

Cena = ZDARMA

Osobní odběr
na adrese Švermova 489/66, 976 52 Čierny Balog, Slovensko

Cena = ZDARMA

2. Jak mohu za můj balíček zaplatit ?

Způsoby platby

Platba na dobírku

Za zboží zaplatíte při jeho převzetí, kurýrovi.

Cena = 26,-Kč s DPH

Platba kartou GP-WebPay

Za zboží zaplatíte pomocí karty, zboží je zasláno po přijetí platby.

Cena = ZDARMA

Platba prevodom

Za zboží zaplatíte převodem, zboží je zasláno po přijetí platby.

Cena = ZDARMA

3. Jaká je doba dodání zboží ?

Při vyřizování vaší objednávky se snažíme vždy dělat maximum, aby byla co nejdříve vybavená :-)

Výprodejový skladový zboží

Expedujeme ihned do 14:00 každého pracovního dne

Doručení o dva pracovní dny


Běžné dodání

Všechny objednávky vyřizujeme průběžně jak nám byly doručeny a proto doba dodání vaší objednávky je 1-4 dny.

Zpravidla to stíháme do 3. dne od vaší objednávky. Je třeba však zohlednit státní svátky a víkendy

4. Co když si objednám něco co mi nesedne ?

Vrácení / výměna zboží

Nesedla vám velikost nebo vám něco nevyhovuje? Žádný problém :-)

Zboží můžete vrátit do 14 kalendářních dnů a získáte zpět 100% peněz za vaše vrácené zboží. Pokud vám pouze nesedla velikost, zboží vám vyměníme za jinou velikost. Vše bude vybavené nejpozději do 14 dnů.

V případě výměny/ vrácení zboží

následujte následujíci instrukce

Pomocí Výměnný/vratný formulář, který si můžete stáhnout ZDE nám písemně uveďte:

- vaše jméno a číslo objednávky

- zda máte zájem o vrácení nebo výměnu zboží

- kód vráceného/ vyměňovaného zboží

- v případě výměny zboží i novou velikost požadovaného zboří na výměnu

- číslo účtu pro vrácení prostředků - prostředky nelze vrátit poštovní poukázkou

Pečlivě zabalte zboží a přibalte:

- nepoškozené zboží v původním obalu a s neporušenými štítky a ochrannými známkami

- vyplněný Výměnný/vratný formulář, který si můžete stáhnout ZDE

- kópii daňového dokladu

Pokud bylo již zboží nošeno a používáno, nelze jej z hygienických důvodů vrátit. Pokud na zboží chybí visačky, případně je poškozena ochranná známka zboží, zboží bude posuzováno individuálně s případnou srážkou z vrácené ceny zboží. Zboží musíme vrátit do původního stavu a to něco stojí.

Děkujeme, že nás chápete:)

Takto zabalené zboží nám zašlete na adresu:

BOHUŠ BOHEMIA s.r.o. - BARTOŠ s.r.o.

U Korečnice 2293

Uherský Brod

688 01

Peňěžní prostředky vám budou vrácené do 14 dnů od převzetí zboží a odstoupení od smlouvy.

5. Jak si vybrat správnou velikost zboží ?

Už se nemusíte bát, že vám věci objednané z internetu nesednou. Pro správné měření postavy máme pro vás pomocnou siluetu postavy, která vám měření usnadní.

Při každém našem produktu se nachádzí tabulka s údaji postavy:

- při výběru vrchních dílů oblečení jako jsou topy, tričká, tílka, body, tuniky, mikiny, bundy či šaty si změřte obvod hrudníku, pasu a boků a porovnejte je s tabulkou.

- při výběru spodních dílů oblečení jako jsou kalhoty, legíny, tepláky, šortky či sukně si změřte obvod pasu a boků a porovnejte je s tabulkou.

Obecně si třeba vybrat velikost, jakou běžně nosíte se zohlednením materiálu oblečení, střihu oblečení a vaší postavy. Tak si udělejte radost s FASARDI, bez obav :)


6. Opravdu mi může být můj balíček doručen i SOBOTU ?

ÁNO!

Zapomněli jste si včas objednat zboží a doručení v pondělí je vám pozdě? FASARDI vám váš problém vyřeší. Stačí nás informovat, že máte o takové doručení zájem a my vám váš balíček bez dalších příplatků odešleme v pátek s doručením v sobotu!

Doručení v sobotu je pro vás zdarma jako bonus! Pouze ve FASARDI :)

7. Kdo mi můj balíček přinese, nebo kde si ho můžu vyzvednout ?

V případě, že jste si zvolili dopravu kurýrní společností, váš balíček vám přinese kurýr společnosti PPL ve dnech od Pondelí do Pátku. O doručení přímo před vaše dveře budete informováni emailem a telefonicky.

V případě, že jste si zvolili osobní odběr, zboží si můžete vyzvednout po obdržení informace, že vaše zboží je připraveno k vyzvednutí. Vyzvednout si jej můžete na adrese: Švermova 489/66, 976 52 Čierny Balog, Slovensko. Při osobním odběru není možná platba v hotovosti. Je nutné zvolit platbu převodem nebo platbu kartou GP-WEBPAY.

8. Jak zjistím kde se můj balíček nachází a kdy mi bude přesně doručen ?

Ihned po vytvoření objednávky obdržíte email, kde najdete i link pro přihlášení se do svého zákaznického účtu. V něm najdete všechny informace o své objednávce.

Po odeslání vašeho balíčku z nášeho skladu vás znovu o tom budeme informovat emailem. Také od expresní kurýrní společnosti obdržíte email o převzetí vaší zásilky, době dodání a možnosti sledování balíku. Následně vám už jen kurýr zavolá, že s vaším ballíkom je před vašimi dveřmi :)

9. Co když jsem udělala objednávku a v den doručení budu odcestovala ?

Pokud balíček nemůžete probrat protože se chystáte někam odejít nemusíte hned objednávku rušit. Pouze nás o tom informujte. Pro nás není žádný problém vám balíček pohlídat a poslat ho až když budete doma. Případně vám ho můžeme zaslat na jinou adresu.

Neváhejte nás kontaktovat a určitě to spolu vyřešíme.

10. Můžete mi mou objednávku doručit až po mém návratu ?

Samozřejmě! Velice rádi vám balíček ohlídáme a odešleme až tehdy, když ho budete moci probrat.

11. Balíček mi byl doručen jsem spokojená, kde se mohu podělit s mou radostí ?

Budeme velmi rádi, pokud se sesvou radostí z nových kousků podělíte i s ostatními. Po 9 dnech vám přijde dotazník spokojenosti, ve kterém můžete projevit spokojenost nejen z nových kousků :) Ať i jiní vědí, kde se dá dobře nakoupit :)

Jsme vděční za každé kladné hodnocení. Vše co děláme, děláme pro vás.

12. Objednané kousky mi nesedí mohu si je vyměnit za jinou velikost nebo model ?

Všechny objednané kousky si můžete u nás do 14 dnů vyměnit za jinou velikost. Pokud by jiná velikost nebyla dostupná, můžete si vybrat jiný model. Stačí si stáhnout výměnný/vratný formulář, výměnu zaznamenat a zboží nám zaslat na adresu.

Je dobré nás však před odosláním kontaktovat, abychom vám daný kousek rezervovali, dokud sa vaše zboží k nám dostane. Aby se nestalo, že se zatím vyprodá.

13. Mohu vrátit jen část zboží z mé objednávky ?

Áno. Vrátit můžete i část objednávky, která vám nesedla. To znamená, že pokud se vám jeden kousek líbí více a druhý vám nesedl, můžete vrátit jen ten. Případně si ho vyměnit. Stačí si stáhnout výměnný/vratný formulář, výměnu nebo vrácení zaznamenat a zboží spolu s fakturou nám zaslat na naši adresu nepoškozené.

14. Na objednaném zboží jsem našla výrobní chybu, jak mám postupovat ?

Záruční doba na všechny produkty FASARDIofficial.cz je 24 měsíců. Záruční doba začína plynout dnem doručení/ přebrání zboží. Reklamace bude vybavená nejpozdeji do 30 dnů.

V případě reklamace zboží následujte následujíci instrukce:

Pomocí Reklamační formulář, který si můžete stáhnout ZDE nám písemně uveďte:

- vaše jméno a číslo objednávky

- kód vadného zboží a popis chyby

- v případě výměny zboží aj kód a velikost požadovaného zboží na výměnu jako řešení reklamace

- číslo účtu pro vrácení prostředků- prostředky nelze vrátit poštovní poukázkou

Pečlivě zabalte zboží a přibalte:

- zboží (nemusí mít původní obaly a štítky)

- vyplněný Reklamační formulář, který si můžete stáhnout ZDE

- kopii daňového dokladu

Takto zabalené zboží nám zašlete na adresu:

BOHUŠ BOHEMIA s.r.o. - BARTOŠ s.r.o.

U Korečnice 2293

Uherský Brod

688 01

Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace.

15. Kdy mi budou vráceny peníze za vrácené zboží ?

Po přijetí zboží, které jste nám zaslali spět musíme veškeré zboží zkontrolovat. Pokud je zboží v pořádku a nebylo nošeno ani poškozeno, vystavíme vám dobropis a zašleme zpět peněžní prostředky. Toto vše určitě stihneme nejpozdeji do 14 dnů od přijetí zboží.

Vždy se samozřejmě snažíme vybavit vaše vrácení/výměnu co nejdříve abyste mohli znovu u nás nakoupit :)